niedziela, 21 lutego 2016

Jeśli myśleliście, że tylko tyle mam do powiedzenia, to byliście w błędzie!



Dzisiaj coś, co zapewne ucieszy fanów muzyki nie będącej mainstreamową :)
Mój gust muzyczny nie jest typowy, zazwyczaj gdy "chwalę się" tym, czego słucham otrzymuję odpowiedź w stylu "Pogięło Cię? Przecież tylko w radiu są jakieś fajne rzeczy!"
Z góry powiem - uwielbiam muzykę tworzoną przez osoby czarnoskóre, w szczególności te nagrywane w Afryce.
Na temat muzyki Afrykańskiej wiem sporo, bardzo lubię się na ten temat wypowiadać, choć rzadko mam taką możliwość. Osobiście uważam, że najlepsza muzyka pochodzi z Mali i Nigerii. Dlaczego? Ciężko mi odpowiedzieć, ponieważ sam nie znam na to pytanie pewnego uzasadnienia. Podejrzewać można natomiast, iż spowodowane jest to rozwinięciem tych krajów co do np. studiów dźwięku. Przecież już w latach 70' XX wieku Paul McCartney nagrywał jedną ze swoich najbardziej znanych płyt "Band on the run" w Lagos. Tyle do powiedzenia mam dzisiaj, natomiast w którymś z najbliższych dni "postowych" (mam na myśli niedziele o godzinie 12:00) powinien pojawić się post dotyczący któregoś z wybranych przez moją skromną osobę zespołów. Piszcie w komentarzach, czego słuchacie Wy! Może w czymś mamy podobny gust :)

1 komentarz:

  1. Ja również staram się nie słuchać radiowej muzyki. Chyba, ze radio jest niszowe :) Chociaż z afrykańską muzyką styczności nie mam chętnie pojawię się w niedzielę żeby odkryć nowe zespoły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń